torsdag 13 augusti 2015

12.08.2015

Vi skippade att fara till villan för ingen var riktigt taggad. Istället for vi på roadtrip via café bryggan till Kokkola.
Jag fick med mig hem det jag behövde till skolan, nu saknas bara en religionsbok, den första, hör av dig om du har en att låna ut elr sälja helst :)

Halv 8 tiden for jag till Michelles i Risöhäll.
Där var vi hela kvällen tills det började skymma. Vi hade skoj, åt gott, var ut och gå och pratade mycket. De hade såå fint hus och hela stället är så fint!

När jag kom hem satt jag uppe med Fanny och ritade i våra nya böcker som vi köpte i Kokkola idag.
Sjukt bra tidsfördriv!😊

Nu ska jag börja sova så jag orkar upp imorgon. Ska nämligen och fota Linas träningsövningar med Fanny redan från morgonen!

Hade, godnatt 😴

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar