söndag 31 maj 2015

Skolavslutning

Gårkvällen vid Pörkenäs var helt sjukt bra!
Sången vi sjöng hade fint budskap, så även fast jag tyckte att det kunde ha gått bättre så är jag helt nöjd! :)
Sen var det ju också volleyturnering, olila lekar, utmaningar, mat, andakt, bastu. Ja, jag var faktiskt å simma.. eller ner till halsen iaf, men det var för mitt lags skull i utmaningsleken ;)
Så roligt med så mycket folk på samma ställe, och vädret var också på topp!

Tack till alla som gjorde skolavslutningen till en helt awesome kväll! :D
I morgon vaknar vi upp till det riktiga livet igen, som innebär jobb. Men det är också helt okej nu, för det är ju faktiskt ändå sommarlov! 

Idag ska jag på 2st student fester och sen ut med kompisar. Hade bra alla, vi hörs, kram. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar