torsdag 26 juni 2014

Sköna, lata morgon

Jag gillar dig! Sitter i soffan med Adina och Fanny i pyjamas och bara är liksom. Alla andra har dragit iväg till Luleå, sover på en häftig camping i en finfin stuga och ska också på sommarmöte.

För ett år sedan var jag med. Jag och Zara med mamma och pappa och så förstås nova och stella ;) Kände mig som en liten flicka som inte hade något att oroa mig över, som att m&p tog hand om allt åt mig. Och campingen var helt underbar! Saknar det lite..
Nåja, idag kmr jag ha det bra iaf :) Träning, och sen spa med mina syrror här hemma. Sen ikväll ska jag också göra nåt, ledig hela dan. I morgon jobbar jag dock. Och på lördag har vi avskedsfest vid min villa, och sen är det inte länge kvar.

En blandad känsla av rädsa och förväbtansfullhet bubblar i magen. Men det ska bli helt magiskt.

Och nej, jag vet inte varför mina blogginlägg blivit så långa på sista tiden. Kanske jag måste skriva av mig? Haha nu ska jag lägga punk och ät morgonmål. Hade en bra dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar