torsdag 26 juni 2014

6 fina tjejer har jag fått lyckan att kalla mina systrar❤ Många har inte ens så många kusiner, i alla fall inte familjemedlemmar. Men jag fick turen att växa upp med 6 underbara tjejer som har stor del i vem jag är idag.
Jag har stått brevid spegeln när dom har ställt sig, drömt om att jag en gång också ska få bli en "storflicka". Jag har lekt att jag har varit dem, och tänkt att jag ska bli som dem.

Nu mera när jag har lagt på mig några år och inte kanske står och kikar i nått dörrhål när de sminkar sig så står jag där nära. Vi skrattar, berättar hemliga saker, och det bästa är ju att man har någon att prata med. Vad man än går egenom i livet så behövs här ingen psykolog. De har varit mina förebilder i hela mitt liv och det är de ännu idag. Och min mamma, pappa och mina 3 snälla bröder är inget undantag! Jag vet inte hur det skulle vara utan dem, jag skulle inte vara den jag är..men som tur är behöver jag aldrig tänka att det skulle hända. Jag älskar dem så otroligt mycket, och är evigt tacksam att få kalla dem min familj :) ❤

2 kommentarer: