onsdag 18 juni 2014

Idag har det varit en sakna-paris-dag! Saknar personerna där men också naturen, ja allt med det stället. Det har också varit en stressig dag. Försov mig nästan till jobbet, prackade med min telefon i hur många timmar som helst för att få bort några 1000 tals bilder! Som kom efter att jag hade fabriksåterställt min mobim eftersom det var något större problem med dem.

Men även om det inte var den bästa dagen i världshistorien så blev den bättre alldeles nyss. Och så kom jag också att tänka på hur löjligt det låter att mitt största problem har att göra med min telefon när vissa kanske inte ens vet vad en telefon är. Så jag bestämde mig att vara tacksam för det jag har istället :)
Och vetnivad? Det är bara 12 dagar kvar till USA! Helt  unbeliveable!
Helt otroligt najs och sjukt och himmelskt bra och allt däremellan! Nu märker inte bara jag att tröttheten är på ett stort G...Så godnatt sov sött och dröm vackra drömmar♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar