lördag 31 maj 2014

SOMMARLOOOOV !!

Nu är det slut med skolan, prov, förhör, stress och allt det andra som skolan för med sig. Nu ska jag bara göra en sak: chilla!

Okej..det går lilsom kanske inte så himla bra eftersom jag måste arbeta för att få pengar till mina resor! Men, så är livet och det måste man bara acceptera ;) Kommer sakna niorna, kurt och staffan! Det blir lilsom lite tomt nu när de gick i penision..men det är också livet, man åldras ju också.
Nu ska ni ha en så sjukt skön sommar!❤ Hoppas att sommaren 2014 bringar mycket skratt och minnen :) NJUT så länge det varar

2 kommentarer:

  1. e ni inte me simon å di nameir ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du menar simon hagberg och kållbypojkarna så vet jag inte riktigt, inte igentligen tror jag men jagmenar det händer väl :)

      Radera