söndag 11 maj 2014

I can do everything trough him who gives me strenght

Tredje gången gillt vid friends idag haha ;) Men vad kan man om man är nykär? Ikväll har jag varit med jennie, emma, amanda och emelie vid abc och pratat och skojat. Nu fortsätter det roliga, alltså med provläsning! Att hocky ställningen nu är 3-1 till ryssland gör mej inte särskilt mycke gladare men nu måste jag fokusera på martin luther och olika kyrkor här runt om, vill ju ialla fall få godkänt! Hoppas ni har haft en bra helg, det har jag haft :D

Men om jag ska vara ärlig nu så vill jag helst gråta, kommer sakna ihjäl mej. Det känns som tusen år till sommarlovet och det är way too long! Hoppas att det finns nät där så jag iaf kan chatta elr skypea elr något. Det är ju faktiskt lite sorgligt :/ Önska mej lycka till sen när jag far iväg haha. Godnatt nu i förväg❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar