torsdag 22 maj 2014

Påväg hem

Oj vad skönt att vara i Finland! Man ser ju svenska skyltar! ❤ Var just och äta mat till Tampere ABC och klockan är halv 4 haha. Jag var så trött och van att prata engelska så när jag skulle svara på svenska/finska så kom det bara engelska ord.
Vi har en lite mindre buss och alla ligger utspridda lite var man vill. Jag ligger på golvet, äter lauantai, tar in allt det finländska och upplever gamla barndoms minnen.

Är ledig i morgon så ska ligga och sova i solen! På fredag far jag igen ner till Helsingfors för staffetkarnevalen gahh. Menmen det ska bli super.

Om jag ska bedöma paris så kan jag säga kort att jag själv skulle aldrig kunna flytta dit, men att vara där i den så otroligt fina staden en vecka elr två..ja det kommet hända igen!
Hadehade:):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar