söndag 19 januari 2014

Godnatt

Ja, godnatt! Elr ja, det säger jag nu, men jag är rätt så säker på att jag kommer sitta uppe allt för länge. 
Men jepp, kvällen spenderade jag med folk vid Jennies. Vi gjorde inget speciellt. Sjöng singstar, dansade, åt onyttiga saker, pratade om typ allt, och var också en sväng till ABC, peruus. 
Men på något sätt så blir ju allt kul när man är med fina människor. 
Nu håller jag på bli för känslosam, beror på tröttheten xD Jag kanske borde skippa mina fördomar om mig själv och verkligen gå och sova nu efter jag skrivit klart det här? Tror det skulle vara bäst så. 

Borde ju ha bilder från den här fina soliga dagen, men mamma kom med på gym så det hade jag inte tid att fixa fram. Sen har jag inga bilder från kvällen hlr eftersom jag bara är för lat. Lovar att fota mera men just nu får ni bara we<3it bilder, #justlikealways




Godnatt nu, för typ tredje gången^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar