måndag 6 januari 2014

*******************************************************************

Sitter framför dator och skriver nån hissa portfolio, så har jag suttit mest hela dagen. Var en sväng till strandkamping och åt men annars så har min dag sett ut såhär. Dock sov jag länge eftersom det blev en sen natt med mina fina systrar. Kommer troligen inte somna tidigt ikväll just därför, men jag ska väl klara mej att vara uppe en natt till? 

Gårkvällen var nog helt kul, alla kom till mitt och vi satt nu bara här och chillade, skickade fula bilder på varann (vilket liv), åt och kollade lite film :) 
Fattar inte hur jag ska orka med denna skolvecka, men det säger jag hela tiden och se, jag lever och mår nå så när bra ännu så yep... I'll be fine^^ 
Nu ska jag skriva vidare om Finlands olika krig, senare ska jag till min brors och bada i deras utebastu. HADE



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar