onsdag 1 januari 2014

2014

2014 nudå, känns inte speciellt mycket faktiskt . Gårkvällen var hur rolig som helst. Vi spelade mycket spel och pratade om typ allt och åt mycket gottigt^^ 

Ett bra slut på 2013 var det, och ett bra början på 2014 alltså. Let's make this year even better ;)
4 tiden började jag, jennie, mia och emma gå mot killingholmen eftersom alla for hem och Amanda ville och sova, men sen kom emmas syster och körde oss istället som tur. Så där satt vi upp och pratade till typ 5 och sen sov vi till 1. Bra Maria, bra! Kommer vara sådär lagom pigg och taggad imr..

Har bara suttit inne hela dagen sen jag kom hem, chattat, lyssnat på musik och kollat film. Nu ska jag duscha och sen får jag se om jag orkar ut ikväll eller inte. 
Bilder får ni några, kommer nog mer snart :)





3 kommentarer:

  1. Är du med han du tycker om ??

    SvaraRadera
  2. Ja menar är det några av dina killkompisar så mycket kan du säga

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag förstår inte varför du vill veta det, det är ju mitt liv och inte kan väl det vara så himla intressant ;) Men okejdå, jag kan väl säga att jo han är min killkompis x)

      Radera