fredag 1 mars 2013

sjöng med 1D

Drömde inatt att jag skulle på någon fest. '
När jag kommer dit står One Direction på led där. Först tror jag att det är dockor, men sen börjar Niall plötsligt sjunga för mej och jag börjar förstås gråta. Hah ;) Sen märker all andra och kommer dit, men jag är den enda dom bryr sej om. 
Så sjunger jag med di och harry ler stort och säger: She is good! Sen sjöng jag och dansa med de och ville bara dö när jag vaknade!  
Typiskt att man lever i Finland-.- 
Nåija, bra frisörer har vi åtm. Kom just hem efter klippningen:)

Nu iväg på lite shopping till kokkelby :)

9 kommentarer:

  1. men ha va liti overkli

    SvaraRadera
  2. skryyt!! int bryr na se va du drömmer om!!

    SvaraRadera
  3. Å int bryr jag mej vem som bryr sej, en dröm! okeij ..? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ok, gansk löjligt bara!!

      Radera
  4. mer löjligt än att komentera och säga att ingen brysr sig, elr? :)

    SvaraRadera
  5. jo!! vadå ingen bryr sejj, åt helvete me bloggen din den suger, de som läser din blogg läser för att den är såå dålig! just saying! H, xxx

    SvaraRadera
    Svar
    1. men åt helveti me tu som skriva idee!! vfr e du ens in på hennas blogg tå om du tkr hae såde dålig, du kan väl lägg namn om due såde stor å på de bitch!! henas blogg ho skriver va o vill!!! / emma ö..

      Radera
    2. Seriöst! Jag tvingar INGEN att läsa min blogg, så låt bli om du inte gillar den så slipper vi dehär snacket...thanku :)

      Radera