fredag 29 mars 2013

LOVE is just a word UNTIL YOU FIND SOMEONE who gives it the DEFINITION

Mina ögonlock kan knappt hållas öppna
Typ kl:7 for jag till Jennies när hon skulle sköta Angnes. Då vi blev klara me det for vi till ABC, och sen kommer sara dit. Åså far vi och möt Mimmi och Ellen som kommer gående från stan?!? Höll på att frys ihjäl med min tunna vårjacka, vad tänker jag med? :O vi satt no bara där tills Jennies bror kör hem oss, skönt med sjuts! haha.. x)

Ikväll kom Lina&Jonathan hit till österbotten. Två bruna blondisar! Fanny kom också hem från Ruka. Två i en smäll. Och igår kom Adina hem också, men Bebban for.. ;) Nu är jag påväg att somna här framför, GODNATT

Bjuder på denna bild! saknar att vara brun..saknar min sidecut med flätor, om man kan säga så? saknar Mallorca! :'
FINT HÅR OCH FIN UTAN SMINK.
goooodnaajt maaaj freeends

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar