lördag 23 mars 2013

Finlands mästerkock!

Elr hur var det? 
Nu är det såhär att jag och Nova är själv hemma :) M&P for till villan imorse och ska sova där. Beban for till Sverige, fanny till lappland, sara på redskapsgy, men min trogne vän Nova är alltid vid min sida! höh. Så då har jag ansvaret för maten, städningen o.s.v...det fixar inte precis nova nej. 
Så jag stekte maletkött  man får ju krydda själv! Råkade öppna svartpepparlocket för mkt och vips så var allt på köttet. Jag blandade om med vatten, gjorde allt för att de starka kryddorna skulle "gå bort"  Men när jag väl smakade spottade jag, och tänkte vatten, vatten!
..så nu sitter jag här med makaroner och Bacon. Faktist inte så illa igentligen.. ;) 

Hade bra och hoppas ni inte klantar er lika som jag.
Snart ut i vackra vädret på en jogging/gå runda. Länge sedan sist! :)
Sen ikväll blir det Jennas med tjejerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar