måndag 13 juli 2015

Gonatt

Efter US på lördagen, som var riktig bra, får vi till bonäs för att spela blandannat fotboll där var vi hela halva natten, lika många som i fredags.

Idag har jag varit vid mötet hela dagen och på kvällen hade vi avskedsfest åt Josh som åker tillbaka till USA i morgon. Det är förstås tråkigt att han åker, men ikv hade vi ändå riktigt roligt. Några drog också wakeboard och det ser så härligt ut. Nån dag måste jag prova det, nån dag 😉

I morgon blir det barnläger för min del. Måndag till tordag. Det ska bli så himla roligt!

Nu ska jag börja sova så jag orkar upp imorgon, det blir tidig väckning.

Kände mig så ensam att jag sover med Stella haha, hon väntar ändå bara tills jag har somnat innan hon överger mig. 
Godnatt nu, sov gott 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar