fredag 17 juli 2015

Friday

När familjeandakten var slut på andra lägrets sista dag for jag till friends med Kent och Dana. Det var typ första gången jag inte åt mat där, utan en shake. Grattis till mig.

Igår kväll var jag på bio med några vänner. Jurassic park blev det och tja.. Den var helt ok men inte kanske riktigt min typ av favoritfilmer.
Har annars en film att tipsa om, absoluta favoriten just nu. The longest ride heter den. Kolla den.

Imorse var jag till Café skorpan med några systrar och en svägerska.

Nu sitter jag vid kotipizza i Kokkola efter att ha kollat en fotbollsmatch som Rasmus, mitt syskonbarn, spelade. Kl. 6 blir nästa match och efter det far vi hem.

Senare ikväll blir det antagligen Jennas om vi slipper.
Förlåt för ett långt inlägg men men.. hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar