torsdag 4 juni 2015

Good day.

Dagen har varit bra! :)
Måste sova nu, godnatt!
...Okej måste bara säga lite till...
Jobbet gick bra, hade nästan roliga ögonblick. (Det var då maskinen slutade fungera och vi stod där och såg på en slags fixare som skulle fixa det- det tog ca. 1 timme)

När jag kom hem kollade jag inte greys. Utan duschade och for iväg till sotka och beställde en ny säng. Voilà.

Sen med Adina, Lovisa och Jenna till Pörkenäs för att hälsa på alla tonåringar som är på rippi, inklusive min syster Zara.

På hemvägen blev jag och Adina helt upp över öronen snåla, så vi svängde in via Sale och köpte jordgubbar, choklad, godis och tacochips. Mums❤

Kom hem, gick ut med hundarna och sen frossade vi godsakerna sålänge vi kollade greys.

Bra dag, somsagt.
I morgon är det fredag, missar sista skiftet p.g.a att jag ska skriva hygienpasset (igen, sshhy.)
Sen blir det fiskets natt i Kållby.

Nu ska jag sova. Godnatt!😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar