tisdag 2 juni 2015

Första arbetsdagen ✅

Första dagen vid snellmans är över. Det var nytt, kallt, lite långtråkig och enformig men det är det man får tåla helt enkelt!

När jag kom hem slängde jag mej raklång och sov en stund innan jag kollade film.
Sen sökte jag fram mormors brudklänning med Adina och prövade den, hahah, hon var minsann liten hon..fick inte alls fast den. Men konstaterade i samband med det hur pass snygg morfar var, unbelievable. Önskar att jag hade fått träffa dem :)

Resten av kvällen har spenderats med familjen. Vi käkade, skypeade med Lina och Jonathan som är i Spanien och hade fot spa.
Något annat än det har ja inte gjort idag, men det får minsann duga med tanke på hur trött jag var.

Nu säger jag godnatt, nya tag i morgon. Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar