fredag 8 augusti 2014

Träning

Ikväll orkade jag inte sitta hemma och deppa över vädret, ändå var väl andra planer inte så aktiva.
Men sen fick Fanny med mig på Bellas ute gymppa till Esse och det är jag glad över!
Jag såg bortom min förkylning och tog lite astma medicin.
Ja, ni behöver inte klaga, jag vet att man inte ska träna när man är fökyld..men de säger också att stämbanden sämras om man sjunger när man är förkyld, och ännu är jag inte tondöv. Och jag vill påstå att min förkylning blev bättre efteråt, som att lungorna behövde flåset för att rensa bort allt slem.
Okej, jag har ingen aning om vad jag pratar om men ..
I alla fall
Det var roligt och tungt och gratis..så why not?
Efteråt hade vi så varmt så vi for ett gäng till Nasa för att simma med kläderna på. Så kul att vara lite galen ibland :)

Jobb imr så nu blir drt natt för mig!
G O D N A T T ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar