måndag 11 augusti 2014

Oh please

9an. Okej, måste bara låta det sjunka in. Men det går ju inte så bra med alla barn som springer här. Just nu vill jag bara sitta för mig själv, nånstans långt borta härifrån. Eller ja..PG eller KG låter inte heller så dumt. Anywhere but here. Just nu är jag arg på min förskolelärare som övertalade mina föräldrar att Maria, ja hon måste nog stanna här ett år till. Då betydde det ändå inget, jag visste ju knappt vad en skola var. Nu fattar inte hur jag ska orka med det här i princip varje dag nu framöver i ett år?

Jag borde ju vara glad, eller iaf försöka le eller nåt. Jag borde satsa så jag får ett bra slutbetyg. Men jag vet jag ändå lugnt slipper in till gymnasie med det jag har nu. Jag borde kanske bara tänka att det här går, att jag kan. Och jagvet att jag inte kommer bry mej sen om några år. Jag vet också att ingen annan bryr sig egentligen i vilken klass man går. Och kanske jag behövde ett extra år när jag var yngre. Men just nu känns det bara som Nej jag vill inte, jag orkar inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar