måndag 28 juli 2014

Filmtips

Sov länge i morse eftersom jag var uppe med Zara och hennes kompis igår och kollade en film, så lite små mörbultad är jag. Det var  värt det iaf, bra film! 
                                                                        
                                                                      DIVERGENT
 
Ikväll blir det mera film, jag och fanny ska gå och kolla
 
THE FAULT IN OUR STARS
 
Och den här är också bra!
 
ENDLESS LOVE
 
Hahha nu ser det ut som att jag är nån värsta nörd, och att jag sitter inne framför datorn varje dag då solen skiner..
That's not really true though.
 
På tal om trollen så kom pappa hem med en ny dator idag, så nu blir det enklare att blogga igen! :)
 
Nu ska ni ha en bra dag och om det är så att det börjar regna eller dylikt kan ni ju ta och kolla en av filmerna jag länkat trailer av, haha. Hade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar