torsdag 31 oktober 2013

When nothing goes right, go left. :)

Hejhej! Jag som skulle börja blogga mera från datorn misslyckas lite haha. Men alla är för lata för att köpa en ny och nu bloggar jag från pappas som jag inte har tillgång till så väldigt ofta. Ska snar till musikinstitutet på en kör workshop där vi ska öva till morgondagens avslutningsgig. Sen slutar det åtta och då börjar ju också HipHop som är eextra viktig idag, så jag måste bara skynda mej (: Tror inte det finns en torsdag jag inte skrivit hur glad jag är för fredag imr, men haha ja det är jag xD Avslutningsgiget börjar kl.18 så det borde inte hindra mej från att vara ute med mina vänner :) 

Och nu ska jag sluta skriva, blev ett långt inlägg men det var så länge sen jag fick blogga från en dator ;)

VD




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar