lördag 5 oktober 2013

Friends

Tänkte att jag ville skriva om nåt intressantare än att jag ska till skolan osv ;) Så gör ett inlägg om mina girlfriends då. Jag tror också att nån ville jag skulle göra det i en frågestund för en längre tid tillbaka så jag ska göra det nu haha :)

Jennie har jag känt sen 8 år tillbaka. Det var nog Jennie som vågade ta kontakten först, hon är ju ändå 9 månader äldre än mej haha ;) Vi hade just flyttat hit och det var roligt att få en vän, och jag skulle inte vara den jag är idag om inte Jennie skulle ha kommit  och frågat om jag kan va den där sommardagen för 8 år sen :) Hon får mej alltid att skratta även om jag är på dåligt humör och vi förstår varandra till 1000!

Jenna har jag känt i lite mer än 3 år nu. Vi var på samma läger på sommaren före 6:an. Jag var typ den ända hon kände i 6:an så hon kom i min klass för att de skulle flytta och vi blev riktigt bra vänner! :) Hon kan man alltid fråga råd om när det gäller kläder och annat också förståss!

Amanda har jag känt sen sen 15 år tillbaka,  eftersom vi är kusiner och är födda på samma år ;) Amanda är 11 månader äldre än mej men ändå har vi varit bra vänner från små. Det var sen när vi började bli äldre som vi tappade kontakten, träffades bara på släkträffar och så. Men nu för exakt 1 år och 6 dagar sen vi fick tillbaka kontakten, och jag ångrar det verkligen inte! :) Hon är nästan alltid på bra humör och det smittar ju av sej, hon får en alltid att tänka positivt!

Mia är min kusin och vi har nog alltid från små tror jag, varit bra vänner. Minns inte riktigt när vi blev såhär bra vänner men det var när vi var med alla didär saikanajs haha ;) Hon får mej alltid att skratta, en underbar vän!

Jennie har jag känt också sen 1 år och 6 dagar tillbaka, men nog har jag varit med henne någongång när jag har varit med Amanda :) Hon är en underbara vän, får en alltid på bra humör! :) Kan säga allt åt henne!

Emma har jag också känt i 1 år och 6 dagar, har också varit med henne när jag varit med Amanda någongång :) Men det är nu jag har lärt känna henne och bli såhär bra kompis med henne :) Hon är jättesnäll och man kan prata om allt med henne!

Emelie är det också 1 år och 6 dagar sen jag började var med henne. Säkert har jag varit med henne förut när jag varit med Amanda men :) Och hon finns alltid där, no matter what! 
Så där var det, mina underbara vänner! Nu iväg till stan för att köpa något åt Emelie :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar