söndag 18 augusti 2013

Utmaningen

Har blivit utmand flera gånger men gör bara denna, och jag svara bara på frågorna nu och skriver 11 saker om mej själv. Ni får känna er utmanade om ni vill ;)

Regler: 
1. Alla som blir utmanade måste berätta 11 saker om sig själv. 
2. Man måste svara på utmanarens 11 frågor. 
3. Utmanaren måste hitta på 11 frågor till nästa utmanare.
4. Utmanaren måste sen välja 11 bloggar att utmana,
5. Du måste berätta vem du har utmanat.

11 saker om mej:
1.  Gick två år i förskolan för att jag är född så sent och var väldigt blyg.
2. Jag heter Vivi-Ann i mellan namn
3. Jag älskar att sjunga 
4. Jag är kristen
 5. Jag skriver böcker, och läser mycket, Gillar modersmål i skolan.
6. Jag oroar mej alldeles för mycket vad folk tänker och tycker om mej
7. Jag är mörkrädd
8. Jag har alltid haft lätt till tårar
9. Jag gillar att träna
10. Jag drömmer om att gifta mej på en strand i USA (även om jag vet att jag antagligen inte kommer göra det)
11. Jag är singel

frågor från Emma och Emelie:

1. Bästa dagen i ditt liv? Som jag minns nu så var det nog på fredag, när jag anmälade mej till USA resan, och fick reda på att jag fick börja ta sånglekitioner :)
2. bästa filmen du har sett? safe heaven, the last song, fireproof,  dear john, och många fler.
3. Pinsammaste du gjort? Gått in i pojkarnas omklädningsrum i skolan är väl en sak!
4. Bästa med din klass? Vi är otroligt blandade, speciella och annorlunda
5. Drömresa? USA, Paris eller Austrlaien med familj eller vänner.
6. Om du skulle få träffa vem du vill vem skulle du vilja träffa då? Det skulle vara roligt att få träffa mommo och moffa! Men kanske en kändis..svåårt att säga vem ;)
7. Favoritartist? Lyssnar mycket på maddie jane, miley Cyrus, one direction,  kelly Clarkson, Zara Larsson, men ingen riktig favorit.
8. Var är du just nu? Hemma i hallen
9. Vad gör du när du är ensam hemma? sjunger på som en galning, kollar serier, skriver låtar eller på boken, dagdrömmer ;)
10. Om du skulle få vara med och spela in en film vad skulle den handla om då? Säkert en roman/komedi/action för att jag gillar sådana filmer. Men istället för att mannen räddar mej på sin adorable vita häst skulle jag rädda honom haha xD
11. Hur skulle din drömkille vara/se ut? sportig, snäll, omtänksam, kristen, mogen, my hero;)

En bild på min syster Adina som är i America, för att jag saknar henne så mycket! Fina syster, kom hem nu! <3

2 kommentarer:

  1. åh Maria! Jag saknar dig också. Jättemycket! men nu är det inte länge kvar tills vi träffas! <3

    SvaraRadera