måndag 5 augusti 2013

Svar på frågestunden!

  1. Här kommer nudå svaren :)

    1.Vem e din allra bästa vän om du bara får sej en? :D Jag har så många underbara vänner, men Jennie är nog min bästa vän om jag bara får välja en :)
    1.bh storlek?? ojoj, get a life bro
    2.vae kul på rippi?? jo, de va jättekul! :)
    3.sex före äktenskap?? hm, andra får göra precis som dom vill men jag vill nog vänta tills jag vet att det är rätt!
    4.ska du sug åv gubbi din? fråg privat om du måst veta nå sånt!
    5.me vem brukar ni va me på helga? Nå förr var vi ju me hela sajkanajs å joas å all di, men det har lixom  splittrast och nu är jag bara med J, J, M och s flickorna :)
    6.va brukar ni gö? Koll film, vara vi ABC, prata om ALLT, ha spa, allnighter, span, skratt, do theseeee girlystuff
    7.e ni me na poika isf vilka? Nej, inte just nu 
    8.e du kär? inte direkt kär, men visst kan jag vara intresserad :)
    9.e du å jennie kusiner? Nej, småkusiner
    10.due e sjukt snygg å ja gillar de verkligen å din blogg är de bästa som finns pusss :D <3Nåmen vad roligt att du tycker de! tacktack :D


  2. Vaför gick du om ett år? För att jag är född i december, och för att jag var rätt så "pito" om ni fattar ;)
     När fyller du? 22 December 
    Är du nöjd med din kropp? Ibland
    Vart skulle du helst vilja flytta när due äldre? USA, Australien, England, eller Sverige..elr så skulle jag bara flytta söderut till Helsingfors :)
    Hur många syskon har du? 9
    Vad skulle du hellst vilja köpa nu(dyrt) :D hehhe? ehm, kanske en privat designad suupersnygg balklänning som jag kan ha på balen..^^

  3. Är ni me na pojka? Isf vilka? Nej, inte jut nu
    Eller sku ni vila vara me nån? Jaadå ;)
    Kär? har redan svarat
    Vad ska du göra efter nian? Kronoby gymnasium är nog det jag tänker mest på
    Beskriv din drömkille. okeej..han ska vara snäll och bry sej om mej, han ska inte vara för svartsjuk, vara omtänksam, inte flörta på med varje tjej, vara trogen, han ska kämpa för mej, Det är ett stort + om han gillar musik, han ska vara mogen, och snygg klädstil ger inte direkt minus, inte hlr hår elr muskler och sånt men det är ju bara utsidan! Utsidan ger insidan en chans, insidan ger utsidan sin glans ;)


  4. 1.ska du ti fixklassen Nej
    2.vilken klass gar du i abcd elr e? F xD
    3.vem är dina aldra bästa kompis Har redan svarat :)
    4.va sku du säg om ja sku koma ta de på patta? Antagligen sku ja slå de!
    5.ska vi knull? va tror du om me? Nej..!
    6. dröm killle. Har redan svarat 
    7. sex före äkten skap? you already know
    8. E du 98- Jepjep
    9.hur många är ni i er family? har redan svarat :)
    10.bh storlek väldit intressearad
    <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 om du e sådär väldigt intresserad kan du väl fråg privat.
    11.ska du ti usa nangang elr sku du villa? Jag ska faktiskt dit nästa sommar! :)
    12.sex nu? Neij
    13.koma ti jeppis ikv? Ork int
    14.ha fu nangang ve å smaka? vits? Nej!
    15.om int sku du villa? Nej :)
    16.oskuld?? blir ditt liv bättre om du vet de? onödig fråga men okej då, jo jag är oskudld! ..mår du bättre?
    17.me vem all ha du fria me? Bara förlängesedan! andre, joas
    18.friar simon å jennie? ;)
    19.hur mång i din familj e gift?
    20 p.s due så himmla snygg så ja snart dör uhhh sööööttttassst som FINNS <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 ?? okej..? xD  nå tack! :'D
  5. 1.hur har du det just nu? Jag har det bara bra, lite trött ahah
    2. hur ska en bra vän vara? En bra vän som mina fina vänner ska gå att lita på, ge råd, skratta och gråta ihop med mej, vara stöttande, vänner betyder minnen och minnen vill alla ha :)
    3. är det inte äckligt med killar som frågar om de får ta på patta, vill veta bh storlek, och föreslår sex.. och täcks vara anonyma ännu till? ja de är nog lite disgusting men jag bryr mej bara inte om dem!
    3. Varför låter du anonyma fråga? för att det finns vissa, nästan alla som inte vågar sätta annat än anonym även om de har normala frågor :)
    4. Är det jobbigt med förståndiga storasystrar som lägger sig i? nej det är roligt att veta att de bryr sej :)

    Nu koppla av med ->

3 kommentarer:

  1. Vet du vad det är för dag idag de e en stånd sen du ha blogga

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har nog bloggat 4:e, 5:e, och 6:e augusti fast ja har vari vi villan :)

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera