söndag 7 april 2013

It's hard: when someone special ignores you. It's harder: pretending that you just don't care.

Märkte att det skulle vara activexpo* ^^

Har lackat mina naglar lite konstigt idag, Water Marble Nails! ska visa resultatet i ett annat inlägg :)
Tror inte att jag går ut ikväll så ska lägga på en film, om jag hittar någon bra.

Helgen har varit riktig kul :) Jennie hade ju kalas igår och jag har inte skrattat såhär mycket på en kväll på läänge! Kunde inte ta med kameran men när jenna sätter in på bloggen så ska jag stjäla! 

Och så  lite suddiga bilder från mässan..

Willy björkman och jaag, haaha. Han ville visst ha ögonkontakt men jag kollade bara i kameran. 

slängde ihop ett kollage av modeshowen.
Hadeee ! 

Kommer annars upp en frågestund snart! så var beredd att fråga! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar