lördag 27 april 2013

Goodnight

Har inte bloggat sen onsdag, har haft fullt upp. Prov, förhör osv. Men igår var det HipHop, lika kul som alltid. Och vi avslutade där ute med JB & 1a Maj snack. 

För några år tillbaka var ju Justin min Idol, jag var väl nog en beliber. Numera bara någon jag tycker sjunger sjukt braa&är snyggg ;) 
Men skulle ha tagit vilket tåg som helst om jag hade fått biljett till hans konsert..Vem skulle inte? Tänk att få se honom LIVE, helt sjukt! Flera som jag känner var där, och jag känner på mej att jag inte alls vill höra hur det vara. Så klart kommer jag få höra ändå. 

haha, har ni sett dethär? ;)


Ikväll var vi en sväng till ABC, och sen till Jennies där vi planerade 1Maj.
Vad ska ni göra på första maj? 
Sen for jag hem och åt rester av fannys sötsaker till kalaset.. :)

Nu ska jag lägga på ett Hart Of Dixie avsnitt och sen sova. GODNATT


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar