torsdag 20 juli 2017

S p a k v ä l l

Idag har jag varit ledig från jobbet och på förmiddagen tog jag det mest lugnt förutom att jag läste till studenten. (panik) Senare ikväll körde vi iväg till Klippan där vi hade aktionärsträff, riktigt fint var det där även om vädret kanske inte var på topp. (kyrkan och stranden var magiska)

När vi kom hem blev vi (jag, Zara, Fanny och Wilma) sugen på lite spa så vi körde till prisma och köpte bl.a. ansiktsmasker och Jag och Fanny köpte hårfärg.

Kanske den mest impulsiva färgningen någonsin, vi villa ha slingor och så blev det absolut. Jag tror ni kan börja kalla mig zebra nu om ni vill.

Från vad jag nu berättat så ser ni ju att jag inte har haft tid att vara med Benjamin idag, faktiskt har jag inte varit med honom sedan måndagen. Så det ska bli riktigt roligt att träffa honom imorgon❤

Godnatt 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar