torsdag 28 juli 2016

g o d n a t t

Idag har vinden varit igång men också solen. Så det har varit varmt.. men vinden har varit lite små kylig. Vi har simmat hela dagen, umgåtts med alla som har varit här vid villan, jag har sågat mig i benet(inget livshotande dock) och läst mycket.. sedan började folk köra hemåt när klockan tickade vidare.
Ungefär där vid 5 tiden var det bara jag och Adina kvar här men mamma, pappa och Zara kom senare tillbaka.

Då skojade vi till det riktigt rejält. Jag, Adina och Zara gick in i skogen och gjorde en kortfilm. Vi sprang på, filmade från olika vinklar, pausade, och filmade igen. Det hann bli mörkt innan vi var klara men slutresultatet blev riktigt bra! 😂

Om ni har tur kanske jag sätter upp den 5 minuters långa (kort)filmen hit.. 😃 Iallafall kommer ni få mera bilder imorgon, så mycket kan jag lova.

Sedan avslutade vi dagen med bastubad och nattdopp. ❤
som jag redan sa..
Jag njuter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar