måndag 23 november 2015

LongTimeNoSee

Här har det stått tomt i nästan 3 dagar. Ojdå. Men vet ni vad, jag har verkligen haft fullt upp, och det har jag ännu. Helt sjukt hur mycket program jag har. Snart är det konsert och strax efter det börjar jag kvällsjobba. Allt krockar och tiden tickar. Men det är väl livet det!

På senaste tiden har jag varit med kompisar, i risöhäll, haft minnesfest åt mommo och moffa (som blev en super fin och rörande tillställning), varit vid abc, och idag har jag varit i musikhuset.

Tipsar er om den här konserten som vi har i shaumansalen den 4.12 kl. 19:00. Jag tror att det kommer bli riktigt kiva! Konserte kostar ändast 5/10 € så kom om ni vågar 😉
Samma kväll är det också PG-balen, ja.. jag sa ju att allt krockar. Men då kör vi bara 2 in 1 och krashar båda festerna.

Hade gott,
Nu blir det finska för min del.
Alltid lika roligt.
Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar