måndag 21 april 2014

Bonfire

Alltså japps, bättre slut på en bra helg får man söka noga efter. Sjukt rolig kväll med mycket folk :) Först satt vi vid ABC och Jennies om vartannat. Sen gick vi halvvägs till stan men vände om eftersom mäccen redan hade stängt xD Så for vi till mitt för att äta. Fick dock äta i varm garaget eftersom min syster adina hade här en massa, massa folk, haha. Sen for vi och elda på vår backgård vid cår "grill fyrkant" och då kom lite mera folk hit. Vi satt och myste, pratade, spelade gitarr och sjöng lite. Supernysigt hade vi :) Nu har alla farit hem och jag sitter ännu upp med Fanny och Adina. Hoppas ni har haft en bra helg, godnatt❤

2 kommentarer:

  1. Va var det för folk ni var med eller som kom dit? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Måst se om jag minns alla ;) Jag, Jennie, Emma, Sara, Jenna, Ida-Marie, Jaape, Samppi, Saul, Willi, Wille, Kevin, David..tror det var alla. Men sen hade min syster också nå sjungas kväll så de var väl minst 30 "ungdomar" inomhus xD

      Radera