onsdag 20 februari 2013

TVÅ Blogg Award

Okej, vet inte helt vad det här riktigt är. Men nu har Jenna OCH Fanny skickat en Award till mej. Så nu ska ja svara på frågorna. de fem första är jennas och ja de 5 sista är fannys.

1.Vad är ditt mål med bloggandet/varför vill du blogga?

Jag tycker det är roligt, helt enkelt. Typ att få dela med sig, eller ja..typ :)

2.Om du fick en önskan, vad skulle du önska?

Nu just skulle det vara att min nacke skulle bli bra! Men annars kanske tusen önskningar till ;)

3.Är du nöjd med dej själv?

Ibland, ibland inte. Beror på :)

4. Vad är din värsta fobi?

Spindlar!! Folk kanske tror jag skriker när jag ser spindlar för att typ vissa tjejer funkar så, men jag har verkligen spindel-fobi!

5. Vem betyder mest för dej?

Familjen, vänner, kan inte bara säga en person.. :)


1.Känner du dig lycklig?
Ja, nog när jag tänker efter på hur bra jag har det egentligen. Men nu är jag trött och har sjuk nacke. Men lycklig...ja det är jag väl :)

2.Vad gör dej glad?
Att göra andra människor glada, förstås. Sen att göra hobbyer som är roliga :) Prata, vara med kompisar o.s.v :)

3.Vad har du för mål i livet?
Nobelpris i litteratur, haha. Alla mobbar mej för det och det är ju inte seriöst menmen. 

4.Vad har du för goda egenskaper, nämn 3.
Svårt att säga bra saker om sej själv men ska försöka. Är väl ganska bra som ledare, typ om man är i grupper har jag ganska lätt att jag blir ledare. Kan ju också vara negativt ibland. Lätt att prata med, hoppas jag. Att skriva, typböcker osv.. :)

5.Är du rädd för något, vad?
Att min nacke aldrig ska bli bra igen!

nya nominerade är: CATIMIALINAADINA :) 

FRÅGORNA:

1. Vad är din bästa egenskap?
2. Om du fick beskedet att du hade ett år kvar på jorden, vad skulle du göra?
3. Om du fick önska dej EN sak, vad skulle det vara?
4. Vad är det bästa med att blogga?
5. Vad gillar du mest att göra på fritiden?

SÅDÄR ja, G O D N A T T 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar